تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 2393
بازدید کل : 32802
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


دل نوشته هاي كوتاه همراه با عكس هاي عاشقانه


من اگه خدا بودم...


اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم...


oii68hkdlf5f0jvjr2sj.jpg


نـتــرس از هجـــــــــوم حـضــــــــــــورم ..

چــــیزی جـــــــز تـــنــهایی با من نیـــست ..


2pd4zie9nwojug40lxvb.jpg



هر روز تكراريست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند


2bvwc4g8tfu08lvumfk.jpg


عمر من قد نميدهد

به سفرت بگو كوتاه بيايد


mpbul0kxmt1886a86a1p.jpg


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!


9u6n5bxt0z5kt49br1.jpg


آن شب ...

که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...

تماشا می کرد ...

 


آن شب که شب پره ها ..

عاشــقـــانه تر ..

 
نــــور را می جســـتند ...!

 
و اتاقم ..

 

سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..

تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!


njc53z2ds7kfh9zghmdb.jpg


من کویر خسته ام تویی نم نم بارون

دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . .


mn4jalqs2kaxylxa0k.jpg


این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست


1v2q5r4s6p6nusfx416w.jpg


همیشــــــــه از آمدن ِ نــ بر سر کلمات مـی ترسیــدَم !

نـداشتن ِ تو ...نـبودن ِ تو ...

نـماندن ِ تو ...

.

.

.

کــاش اینبــار حداقل دل ِ واژه برایــــــــم می سوخت

و خبــری مـی داد از

نـرفتن ِ تـــو ..


g4yttd6hd7r30ardj02.jpg


کاش میدانستی

لحظه هایم

بی تو تنهاست....

4bk81c8a7vgnpz4oha9l.jpg


امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود


db4wxk0r8peyz5jgsa9x.jpg


خاطرات کودکیـم را ورق می زنــــــــم

و یک به یک ، عکسها را با نگاهـــــــم می نوشم

عکسهـای دوران کودکیـــــــــــم طعـــــم خوبـی دارنــد ....


4vojklgid6x95kpv5xs.jpg


" بند بند وجودم ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه است

با این همه بنــد

چه قـــــــــدر از هم دوریـــــــــــم" ..


4wulwtgq7qpf5i2k9xfu.jpg

هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،


نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوایِ بی توئی!

zpfdsiwewoprgvm6cwvs.jpg


میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



انکارش ...

e5drd6nflafx24xb7jfx.jpg

 

من تو را نمی سرایم !..

 
تو ...

 
خودت در واژه ها می نشینی ..!

 
خودت قلم را وسوسه می کنی !!

 
 

 

و شعر را بیدار می کنی !!

 


xqs23sdippsd4lbmit.jpg

 
 

 


انگـــار

آخرین سهـــــــــــم ما از هم

همین سکوت اجباری سـت..

 


0eors6bgo3i0oz695ry.jpg


در بدرقــــــه چشمان تو نميتوان غربت را فراموش كرد و

كوچــــــه سرارسر ميشود از وداعي عاشقانــــه...


mm0paf0ipqb9ove1ps8.jpg


دلِ سبــــــزم را گـــــــــــره زد ..

و رفت تا بـــــــه آرزوهـــایش برســــد ..


wz87l0vz3x5uk21kog1.jpg

گـل یا پــوچ؟

دستت را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانت

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


a36pltuimpj5zo1jyj36.jpg



سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی

چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی

369fl93q5dk3y579dfb4.jpg

" تـــو "

دو حرف بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی

کــــــــه برای گفتنش ..

جانم به لبـــــــــرسید و

ناتمــــــــــام ماند ..*


umxd83esgvj1cojtggbz.jpg


حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـی مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی!

خـبری از دل تنـگـی ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!


zskdf3dohpotoyx3fs2.jpg

 

 

فرقـی نمـی کند !!

بگویم و بدانـی ...!

یا ...

نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری ...!

جایـی که دست هیچ کسـی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!

 


a8zcu81mcbycfd6v05xb.jpg


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ،

همیشه دلتنگ توام ...


qrm7x1yf6gfpp0si0x7.jpg


امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!


071ccywy28g0p6enpoh.jpg



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت18:38---9 اسفند 1391
خیلی قشنگ بودن، لطفا بیشترش کنید

رومینا
ساعت19:33---19 شهريور 1391
من یه عاشق شکست خوردم خواهش میکنم برام دعا کنید دوباره به زندگی برگردم....مطالب عالی بود

الناز
ساعت15:42---25 تير 1391
من اگر عشق به دادم نرسد...میمیرم
عالی بود


melisha
ساعت21:21---6 ارديبهشت 1390
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii doseshon daram mer30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com